تعهد مقررات خرید

                                      شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نــژاد (خانگيران)

مسؤولیت منع صادرات خريد اینترنتی، هويت خريدار

  • از نظر ما، «خريدار» همان دارنده شماره مشتري و رمز عبور است و اين شركت، هيچ گونه مسؤوليتي در قبال مفقودي یا سوءاستفاده از اطلاعات ورود به سامانه نداشته و مسؤوليت هرگونه عواقب ناشي از عدم نگهداری درست نام کاربری و رمز عبور یا سوء استفاده های احتمالی از آن، به عهده خريداران مي باشد. خواهشمند است:

    در حفظ اطلاعات ورود به سامانه فروش دقت فرموده و شماره مشتري و رمز ورود را در اختيار افراد نامطمئن قرار ندهيد.

محصولات تولیدی این پالایشگاه، تنها برای مصارف داخل کشور، عرضه می شوند و فروش آن ها در بازارهای خارجی، به شکل مستقیم، یا فروش آن در صورتی که در نهایت به صادرات بینجامد، منع قانونی داشته و برای خریدار و فروشنده عواقب سوء قانونی در پی خواهد داشت. بنابراین، خریدار محترم ضمن تأیید ذیل این صفحه، متعهد می گردد، این محصولات را به مصارف تولیدی در محدوده مرزهای جمهوری اسلامی ایران رسانده و از هرگونه معامله ای که ممکن است منجر به صادرات همه یا بخشی از خرید شود، بپرهیزد.

          حداکثر مهلت تصفیه خرید های اعتباری

  •  براساس قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، حداکثر مهلت تصفیه حساب اعتباری حواله های صادر شده در هر سال، پایان آن سال مالی می باشد. قرارداد در هر زمان از سال که منعقد شده و میزان تعهد خریدآن هر تناژی که باشد، مهلت تصفیه حساب حواله هایی که در طول سال صادر می شود، نمی تواند بیشتر از پایان آن سال باشد. بنابراین، خریدار موظف است حداکثر تا تاریخ بیست و پنجم اسفند ماه هر سال، مجموع مبالغ خریدهای انجام شده( حواله های صادر شده) در قبال ضمانت نامه بانکی در طی آن سال را نقدا" به شماره حساب مربوطه واریز نماید. بدیهی است در غیر اینصورت مجموع مبالغ، مطابق ماده روش ضبط ضمانت نامه از محل ضبط ضمانت نامه خریدار وصول شده و خریدار حق اعتراض از این بابت را نخواهد داشت.

بسته بندی محصول کود گوگرد بنتونیتی

لازم است به اين نكته نيز اشاره شود كه در مورد كود گوگرد بنتونيتي، بنا به توصيه كارشناسان و متخصصان معتبر كشاورزي، حفظ كيفيت و عملكرد قابل قبول اين كود، تنها به شرطي ممكن خواهد بود كه نگهداري آن در در كيسه هاي دوجداره استاندارد انجام شود. در همين راستا، محصول كود گوگرد بنتونيتي اين شركت، در كيسه هاي لمينت 25 كيلوگرمي بسته بندی شده و توصيه مي شود، برای حفظ شرایط استاندارد، آن را به شكل بسته بندی کیسه ای از  اینجا خريداري نمایید. بديهي است كه در صورت خريد كود گوگرد بنتونيتي به شكل فله، اين شركت هيچ تضمين و مسؤولیتی در خصوص انطباق كيفيت با مشخصات اعلامي و حفظ اين كيفيت نداشته و مسؤوليت عدم تطابق احتمالي یا افت کیفیت محصول تماماً به عهده خريدار مي باشد.

نرخ فروش و نحوه اعلام آن

نرخ هر محصولات در صفحه مربوط به هر محصول  قابل مشاهده می باشد. 

ماليات بر ارزش افزوده

مبلغ مالیات بر ارزش افزوده، مطابق قوانین مالیاتی کشور، توسط واحد امور مالی این شرکت انجام شده و مبلغ قانونی آن از محل وجوه پرداختی خریدار کسر شده و به حساب دولتی اداره امور اقتصادی و دارایی واریز می گردد.

مطابق قوانين، تنها و تنها در مورد كود گوگرد بنتونيتي، كه منحصراً مصرف كشاورزي دارد، ماليات بر ارزش افزوده دريافت نمي شود. مالیات بر ارزش افزوده در مورد «گوگرد کلوخه» و «گوگرد دانه بندی شده پاستیل» با نرخ 9% به طور خودکار توسط سایت محاسبه شده و دریافت می شود. 

ساعت های فعالیت سایت فروش

کلیه محصولات شرکت در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در معرض رؤیت و خرید می باشند. 

پرداخت

با توجه به واریز وجوه خرید به حساب غیرقابل برداشت بنام تمرکز وجوه درآمد شرکت های دولتی ، برگشت وجوه واریز شده، امکان پذیر نمی باشد و پس از واریز وجه، خرید محصول قطعی و غیرقابل برگشت است. 

براي پرداخت وجه كالاي خريداري شده، در سایت اینترنتی دو روش وجود دارد:
1- پرداخت الكترونيك، هنگام خريد اينترنتي از طريق سامانه فروش
2- انتخاب روش «پرداخت از طریق فیش بانکی» و سپس پرداخت نقدي همان مبلغ از طريق مراجعه به بانك.

برای پرداخت الکترونیک، فرآیند خرید را از طریق همین سایت پیگیری نمایید. 

پرداخت از طریق فیش بانک برای حالت های خاص و برای خریدارانی که امکان خرید اینترنتی ندارند، تعبیه شده است. لطفاً در صورت تمایل به استفاده از این روش، قبلاً با واحد بازاریابی و فروش هماهنگ فرمایید.

برای انجام پرداخت های نقدی بانکی، محصول را از طریق سایت خریداری نموده، و مبلغ تمام شده نهایی را از طریق مشخصات بانکی زیر واریز نمایید:

شماره شبا: 900100004001113104020633

به نام: تمرکز وجوه درآمد شرکت های دولتی

نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

شناسه پرداخت: 399113160292870010000000000000

نکات مهم: 

1- درج شناسه پرداخت الزامی است و عدم درج آن، موجب برگشت مبلغ به حساب خریدار شده و خرید منتفی خواهد بود. 

2- تعداد صفرهای آخر شناسه پرداخت 13 رقم می باشد. 

لطفاً در صورت واریز مبلغ به صورت فیش بانکی، تصویر فيش واريزي را از طریق ایمیل sales@khangiran.com  رسال کنید.

لطفاً پس از ارسال فیش، از طریق تماس تلفني به شماره هاي 37288021-051 و 37288020-051 و 37288014-051 نسبت به دريافت فيش واريزي اطمينان حاصل فرماييد.

نام واریز کننده فیش:

لازم است فیش واریزی به نام همان فردی باشد که خرید به نام او انجام شده (نامی که در فیش واریزی درج می شود همان نام خریدار در سایت باشد). مغایرت نام ها باعث بروز اشکال هنگام احراز دریافت وجه خواهد شد. 

صدور حواله (صدور حواله خروجي محصول)

حواله، مجوزي است كه واحد امور مالي صادر مي كند تا كالا از محل انبار توليدي بارگيري و به نشاني انبار خريدار ارسال شود و نشان دهنده موجودي كالا و آمادگي پالايشگاه براي تحويل كالاست. زمان صدور حواله با توجه به برنامه توليد، تعيين شده و هنگامي كه خريد اينترنتي ثبت مي شود از طريق سامانه يا توسط واحد بازاريابي و فروش به شما اعلام مي شود. آدرسي كه در حواله به عنوان مقصد درج مي شود، هماني است كه توسط شما خريدار محترم به عنوان نشاني انبار تخليه معرفي شده است.

اعتبار زماني حواله 

مهلت اعتبار حواله هاي صادر شده برای محصولات گوگردی 60 روز تقويمي است و خريدار موظف است ظرف مدت 60 روز جهت بارگيري و حمل محموله خريداري شده اقدام حمل بار خریداری شده

زمان بارگیری

زمان بارگیری محموله های خریداری شده:

8 صبح تا 16 بعدازظهر در روزهای عادی، 8 صبح تا 15 در روزهای چهارشنبه می باشد.

روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل می باشد.

خواهشمند است در صورتی که قصد اعزام کامیون برای بارگیری دارید، قبلاً با واحد بازاریابی و فروش هماهنگی لازم انجام گردد.

حمل بار خریداری شده

به این منظور، جهت انجام حمل یا هماهنگی با شرکت های باربری، با واحد بازاریابی و فروش تماس گرفته و شماره های شرکت های باربری که امکانات حمل در محل دارند را دریافت کرده یا برای هماهنگی حمل توسط کامیون های خود اقدام نمایند.

ضرورت حمل به موقع 

محموله خریداری شده باید حداکثر ظرف مدت 60 روز تقویمی حمل و از محل فروشنده خارج شده باشد. در صورتی که در موعد مقرر برای حمل کالا اقدام نشود، در هر ماه 5 درصد از میزان تناژ حواله باقی مانده بابت انبارداری کسر شده و سپس حواله آزاد خواهد شد. ورود به اولین روز هر ماه، موجب کسر تمامی 5 درصد هزینه انبارداری آن ماه خواهد بود. 

خریدار حق اعتراض و طرح دعوی در مورد این هزینه را، به هر دلیلی که به وجود آمده باشد، نخواهد داشت.بنابراین، از شما خريدار محترم درخواست مي شود در زمان مقتضی براي حمل و خروج محصول اقدام فرمایید.

زمان تحويل و بارگيري

زمان بارگیری و حمل به طور معمول، 24 تا 48 ساعت پس از انجام خرید می باشد.  

بارگيري كاميونها از ساعت 7 الي 16 بجز پنجشنبه ها و روزهاي تعطيل انجام شده و اين شركت، متعهد به انجام بارگيري محصولات طي نوبت هاي منظم و به ترتیب واریز بهای محصول مي باشد.

آدرس تخليه بار

حواله به آدرسي صادر خواهد شد كه خريدار در سامانه به عنوان آدرس تخليه بار اعلام كرده است. همچنين، در صورتي كه بخواهيد آدرس اعلام شده قبلي را تغيير دهيد، می بایست نامه کتبی با سربرگ شرکت تنظیم نموده و آن را به مهر و امضای مدیریت عامل (یا به امضاء و مهر فرد خریدار در مورد خریداران حقیقی) رسانده و برای ارسال آن، با شماره های واحد بازاریابی و فروش اینجا  تماس حاصل فرمایید.

مسؤوليت تحویل و حمل كالا

نقطه تحويل كالا، باسکول بارگیری پالايشگاه مي باشد و عملیات حمل توسط کامیون های ارسالی خریداران، یا کامیون های شرکت های باربری خصوصی انجام شده و اين شركت دخالتي در تعيين هزينه هاي حمل، هماهنگي با شركت هاي باربري، و در مجموع عمليات حمل ندارد.

مسؤوليت ناشي از بارگيري و حمل به عهده خریدار بوده و این شرکت مسؤولیتی در قبال آلودگي محصول هنگام بارگيري، حمل غيراستاندارد، الزامات ايمني و ساير مواردي كه موجب آسيب به محصول و ساير خسارات شود نخواهد داشت. 

شما خريدار محترم، مي توانيد هنگام بارگيري محصول خريداري شده، شخصاً در محل تحويل حضور يافته، بارگيري و حمل را انجام داده يا بر آن نظارت كنيد. همچنين، مي توانيد طي نامه كتبي، نماينده اي تام الاختيار را جهت انطباق محصول خريداري شده با آناليز اعلامي، هماهنگي و نظارت بر عمليات بارگيري، اطمينان از پاكيزگي كاميون و حمل استاندارد، معرفي نماييد.


بديهي است كليه فعاليت هايي كه خريدار يا نماينده آن، در جهت انجام عمليات حمل انجام می دهند، مي بايست پس از هماهنگي با واحد بازاريابي و فروش انجام شود.

شماره حساب برگشت تراز حساب

از آن جا كه فرآيند بارگيري و ارسال كالا، با مسائلي همچون محدوديت هاي بارگيري و خطاهاي انساني همراه است، امكان كسر وزن در زمان بارگيري وجود دارد كه مبلغ معادل كسر وزن (تراز حساب) پس از اتمام بارگيري به حساب شما (شماره شبایی که در سیستم وارد کرده اید) واريز خواهد شد. از اين رو، هنگام انجام خريد از شما خريدار محترم، شماره حساب درخواست خواهد شد. خواهشمند است پيش از ورود به صفحه خريد، شماره حساب بانكي و شماره شباي مرتبط را در دسترس داشته باشيد.


الزامات ايمني

خريدار مسئول و موظف به رعايت الزامات كيفي، ايمني و زيست محيطي بوده و مكلف است كليه مسايل زيست محيطي قانونی را، از محل بارگيري تا مقصد نهایی نگهداری یا تخلیه بار رعايت نمايد. در صورتي كه گزارشي از مراجع ذي ربط در هر نقطه اي از كشور واصل شود يا به هر دليل مشخص، محرز شود كه خريدار مسائل زيست محيطي مرتبط با حمل را رعايت نكرده است، ادامه فروش و نيز، فروش های بعدی به آن خریدار لغو و متوقف شده و خريدار حق هيچگونه اعتراضي در اين زمينه را نخواهد داشت.

شرایط فسخ (كنسلي) خريد 

خريد انجام شده، مي تواند در شرايط زير فسخ شود:
1- درصورتي كه الزامات يا قوانيني از سوي هر يك مراجع ذي ربط از قبيل مجلس شوراي اسلامي، هيأت دولت، بانك مركزي و غيره وضع شده باشد كه به نحوي از انحاء، مانع ادامه فرآيند خريد و تحويل كالا باشد، يا مواردي واقع شود كه حل و فصل آنها خارج از حيطه اختيارات وكنترل فروشنده باشد.
2- درصورتي كه به دلايل موجه از قبيل مشكلات فني و زمينه هاي خارج از كنترل در فرآيند توليد، اين شركت نتواند محصول مورد نظر را توليد كرده و تحويل دهد. در اين صورت، فسخ خريد در اولين فرصت به اطلاع خريدار محترم رسيده و وجود واريزي به سرعت بازگشت داده خواهد شد.

حل اختلاف 

در صورتی که اختلاف های احتمالی در تفسیر مفاد این مقررات به صورت مسالمت آمیز حل نشود، شیوه نامه حل اختلاف های قراردادی وزارت نفت، به شماره 260112-1/28 مورخ 05/06/1393 مرجع حل اختلاف خواهد بود. 

قبول شرایط (گذاشتن تیک در مقابل گزینه مربوطه هنگام خرید) به معنای مطالعه و پذیرش کلیه شرایط می باشد.